JUS MATE 5-berkesan untuk penurunan berat badan.Jus DR-II-untuk semua masalah kulit mampu merawat secara dalaman dan luaran.Kopi Espresso XY-minuman tenaga hebat.Gain 5-menambah berat badan ideal.Doc K-pakar perawatan sendi,urat,gout.dr BETES-untuk pesakit kencing manis.drQ10-bagus untuk jantung.dR SILKY-untuk dalaman & luaran wanita.dR8-untuk kecerdasan minda & penjagaan mata.

Semua Rangkaian Produk Pilihan HPM

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Friday, November 20, 2009

Testimoni dR Betes



TESTIMONI: JURUTEKNIK LESU BERTENAGA SEMULA DENGAN dR BETES

HPM, 10 Ogos -- “Dalam masa seminggu saja saya ambil dR Betes , saya rasa lebih bertenaga dan bersemangat serta tidak lesu lagi melakukan kerja saya..bacaan gula dalam darah saya juga turun dari 22.9 mmol/L kepada 14.4 mmol/L.

Saya nak kongsi pengalaman menakjubkan ini bersama pembaca yang menghidap penyakit yang sama seperti saya supaya tidak ragu-ragu mencuba dR Betes,” itulah luahan perasaan gembira seorang juruteknik pembuatan di Composites Technology Research Malaysia Sdn.Bhd (CTRM) di Batu Berendam, Melaka apabila dihubungi wartawan Herba Prima Marketing Sdn.Bhd di sini hari ini.

Zainal Mamat, 38, merupakan seorang penghidap diabetes sejak enam tahun lalu dan sering dimasukkan wad kerana penyakitnya itu.

Menurut beliau pelbagai ubat diambil untuk mengubati penyakitnya namun semuanya sia-sia malah sebahagian ubat yang diambilnya menyebabkan beliau mengalami cirit-birit.

“Sebagai seorang penghidap diabetes , saya sedar saya berhadapan dengan bahaya setiap hari terutamanya apabila kandungan gula dalam darah menjadi terlalu tinggi, saya bakal berhadapan dengan masalah jantung yang serius.

Tidak cukup dengan itu, beliau turut terdedah kepada komplikasi lain seperti serangan angin ahmar, kegagalan buah pinggang, kerosakan mata dan saraf serta luka yang boleh mengakibatkan amputasi.

Namun penderitaan selama enam tahun itu tiba-tiba dirasakan berakhir setelah seminggu mengambil produk terbaru HPM iaitu dR Betes.Katanya tugasnya yang memerlukan tumpuan kini dapat dilakukan dengan sempurna dan paling menggembirakannya beliau tidak mengalami alahan cirit-birit dengan dR Betes.

0 comments:

Post a Comment

 

Isi Borang Pesanan Setelah Pembayaran Dilakukan

Name:
Email Address:
Contact Number
Delivery Address
What is your order items?
Proof of Payment / masukkan bukti pembayaran jika online,jika CDM masukkan reff no
No IC & No Account Bank Maybank / CIMB etc(only for HPM new member)

CHAT WITH NAZHA


Free shoutbox @ ShoutMix

::HERBA PRIMA MARKETING:: Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal